27 Ocak 2008 Pazar

KÜÇÜK BEREN'İN DİŞ BUĞDAYI



Geçtiğimiz günlerde ( aslında uzun zaman oldu, ama ben yeni fırsat buldum) Beren bebeğin diş buğdayı oldu. Beren kiiiimmm diye soruyorsunuz. Minik beren sevgili eltim Figen'in kızı. Ailemizin en son üyesi... Çok hoş bir parti oldu. Sevgili Figen de buğdaylara o kadar güzel lezzet katmış ve süslemişki, sizinle paylaşmadan edemedim. Hemde fikir versin size istedim.

BEREN önce ayna ,sonra kalem aldı tepsiden. Umarım hayatı ayna kadar gerçeklerle ve kalem kadar özgür geçer. Hep mutlu ol küçük Beren. Yengen seni çok seviyor :)

1 yorum:

Adsız dedi ki...

merhaba sevgili arkadaşım kardeşim resmiyeti sevmiyorum,bilirsin.herşey için teşekkürler canım.aynen Berene yazdığın gibi işte sen bu hayatı kendi ellerinle ayna kadar gerçek.kalem kadar özgürce ele aldın.seni çok seviyorum.DURMAK YOK YOLA DEVAM. F.İ.T.