23 Mart 2008 Pazar

HAYATTAKİ AMACIM :) SON GÜN 20 NİSAN



Herkese merhaba, sevgili mervecim kırılmış bana açılışta resimleri çıkmamış diye... :) ah benim güzel, iyi kalpli hassas yürekli canım kızım, bak bizim daha ne kadar güzel resimlerimiz varmış, gördünmü... kıskananlar çatlasın:) bu arada bilen var bilmeyen var, merve kim... MERVE Müyesser ablanın ve dünyanın en şeker kızı, o kadar hassas bir yüreği varki onun, yaşamanız lazım. Merve bu yıl OKS sınavlarına girecek ve çok heyecanlı. Mervecim Allah emeklerini boşa çıkarmasın işallah, sen başarıcaksın ben inanıyorum ve seni çok seviyorum, sen çok özel b kişiliksin kendini hiç bozma ve daha güçlü dimdik ayakta kal herzaman, yaşadığımız hayat bunu gerektiriyo b tanem...

Hayat deyince ne kadar geniş b alanı kaplıyor aslında hiç düşündünüz mü.. bende çok düşünmüşümdür ama kendime hiç itiraf edemediğim zamanlar olmuştur bazı şeyleri. geçenlerde can dostum İLKNUR arkadaşım, b arkadaşına mail atmadan önce benim de okumamı ,yazdıklarını nasıl bulduğumu söylememi istedi. ve orada o kadar güzel anlatmışki benim canım arkadaşım herşeyi , aslında hepimizin kendine sorması gereken sorular bunlar ve ben kendime sormaya başladım ... maddeler söyle

* HAYATTA SAHİP OLDUKLARIM

Ben b çok insandan daha şanslıyım bu konuda, sahip olduğum, herşeyden önce çok iyi ama gerçekten çok iyi bir ailem var, sevginin her türlüsünü, en saf halini yüreğinde taşıyan ve bunu herzaman bize yansıtan canım ANNEM ve BABAM var bir kere, ikiside sağlıklı çok şükür ve hayatımın en güzel yerindeler onlar, bana çok bağlı iyi kalpli inançlı ve oda benim gibi ailesine bağlı CANIM KARDEŞİM var, mutlu bir ailesi var, iki tane yiğenim var EFE ve YİĞİT onları çok seviyorum...

Benim hayatımın en önemli parçası b tanecik kızım var. PINARIM var benim, her geçen gün büyüyen, artık toplumun bir bireyi benim kızım, onun zekasına hayranım ve tek amacım onun bu özelliğini doğru yönde kullanmasını sağlamak olucak. onu deliler gibi seviyorum, onunla nefes alıp veriyorum, benim herşeyim canım kızım. Ve sevgili EŞİM, b çok insanın sahip olmak istediği b eşim var benim, seviliyorum , sayılıyorum, hayatı paylaşıyorum onunla,

hayatta sahip olduğum bir de küçük bebeğim PASTANAZ ım var, onu büyütmek için çabalıyorum, sahip olduklarım için her gün şükrediyorum, çok şanslıyım, herşeyden önce sağlıklıyım, sağlıklıyız...

SAHİP OLMAK İSTEDİKLERİM:

Aslında ben hiç bir zaman yapamıyacaklarımın hayallerini kurmadım, bu uğurda kendimi mutsuz etmedim. sahip olmak istediğim çok az şey kaldı hayatta, önce kızıma iyi bir eğitim sağlamak, PASTANAZ ı büyütüp, çok şık bir butik pastahane açmak ve 15 yıl içinde b sahil kasabasına yerleşip organik tarımla uğraşmak. Pastanaz nemi olucak? Canım yazın sahil kasabasına gidicem, o zaman da kızım büyüyecek ve pastahanenin başında o olur artıkk :) gülmeyin inanmak yapmanın yarısıdır. deneyin başarıcaksınız...

BEN NELERİ SEVERİM:

İçinde iyilik olan, paylaşabileceğim herşeyi, insanlarla iletişim kurmayı çok severim, doğayı çok severim, pasta yapmayı çok severim, en önemlisi özgürlüğümü severim ben... pozitif olan herşey benimle gelsin :))

NELERİ SEVMEM:

En başta açıksözlülük uğruna insanları kırmaktan nefret ederim, kıranlardanda, sahte gülüşleri, sevmediği halde seviyomuş gibi yapanları, riyakarlığı, yalanı, nankörlüğü ve iftirayı sevmem.

benim en sevmediğim huyumsa HAYIR diyemiyorum arkadaşlar ya, bu dertten beni kurtarın :))

OLUMSUZLUKLAR:

Böyle b terim benim hayatımda olmamalı, çünkü ben olumluyum bizim evde bütün pencereler olumluya açık:) üzgünüm... ve herkes olumlu düşünsün , en olumsuz olaylara bile olumlu tarafından bekın ki kendinizi iyi hissedeceksiniz...

KORKULARIM:

Farkında olmadan kırmak, kırılmak, en değer verdiğim insanları kaybetmek, hayatı iyi tarafından paylaşamamak...

NELERE ÜZÜLÜRÜM:

İyi olduğunu bildiğim, inandığım halde olumsuz eleştiri almak beni üzer, dinlenmeden yargılanmak, tanınmadan suçlanmak, hakkımda başkalarının sölediklerini, yine başkalarından duymak, sevdiklerimden ayrılmak zorunda kalmak...

NELERLE MUTLU OLURUM:

B kere her sabah uyandığımda nefes alabiliyosam havada güzelse benden keyiflisi yoktur, şükreder ve kalkarım yatağımdan. pastalarım beğenildiğinde, benden övgüyle bahsedildiğinde, insanların beni sevdiğine inandığım zamanlarda (ki bu çok sık başıma gelir), iyilik yaptığımda, mutlu ettiğimde , kızım beni sevdiğini sölediğinde, beni öptüğünde , daha çok şey var.... :)

Hadi şimdi kendinize sizde sorun ve benimle paylaşın, paylaştıkça çoğalalım...

Hiç yorum yok: