7 Ağustos 2008 Perşembe

SADECE PAYLAŞMAK İSTEDİM :) BELKİDE MUTLULUKTAN



Bu yaz Nuran annenin ( kayınvalidem) yazlıklarına ilk kez gittim. sevgili Nuran anne yine bahçesine, sebze , meyve v.s. ekmiş. Tabii ben onları görünce dayanamadım, her birini sevdim , kokladım. Nuran anneyi ziyaret ettiğim gün yazlıklarının orada köy pazarı kuruluyor ve tüm sebze meyveler tamamen doğal, inanın alışveriş yapmak o kadar zevkliki her yer mis gibi domates kokuyor. Ve Nuran anne o pazardan bu kabağı almış, SÜTLÜ KABAK TATLISI yapacakmış, çok ilgimi çekti bu güzelliği sizinle paylaşmak istedim. kışın bizim bildiğimiz balkabağının ham hali, kayınvalidemin anlattığına göre çok lezzetli bir tatlısı oluyormuş.Nuran anne tatlıyı yapınca fotoğrafını çektir dedim ama sanırım kimseyi bulamadı :)


Nuran anne çok mağrifetli hakikaten yaptığı, ürettiği şeylere inanamassınız... Gelin kayınvalideye çeker derler :) ellerine sağlık Nuran anne..


bundan sonra paylaşacağım sizinle kayınvalidemin yaptıklarını.. Tıpkı http://www.portakalağacı.com/ sevgili Hatice'nin paylaşımları gibi...


İyiniyetlerimle...

1 yorum:

lalecik dedi ki...

Nazancığım en kısa zamanda hediyeni yayımlayacağım, yoğunluktan bloğumu ihmal ettim kusura bakma. Senin adına da sevindim bir kapı kapanır bir diğeri açılır, umarın en kısa zamanda güzel projenden haber alırız. Herşey tamamlanınca anlatman gerçekten çok daha iyi, dost var düşman var:))
Kayınvalidenin tariflerini de bekliyorum, eskiler gerçekten çok marifetli oluyorlar. Sevgiler canım.