2 Ekim 2008 Perşembe

GÜLEN YÜZLER, ÇOCUK KURABİYELERİ VE İYİ BAYRAMLAR :)



Herkese kucak dolusu sevgiler. Ramazan bayramınızı en içten dileklerimle kutluyor, bayramınızın sevdiklerinizle birlikte şeker , pasta, kurabiye tadında geçmesini diliyorum :) . Bu anlamda iyiki pastacı olmuşum diyorum, bu güzel bayram günlerinde inasanları çocukları o lezzetli tatlılarla mutlu ettiğimde, bir o kadar da ben mutlu oluyorum.
Bu bayramda da hani kapımıza binbir ümitlerle gelen çocuklar vardır ya, işte bu sevimlileri mutlu etmek adına bu kurabiyelei hazırladım. tarçınlı, pekmezli ve zencefilli kurabiyeleri royal ıcıng ile süsleyip bonibon şekerlerle renklendirdim. çok mutlu oldular. eminim sizde bayramda çocukları sevindirmek adına girişimlerde bulunmuşsunuzdur. paylaşırsanız sevinirim.




iyiniyetlerimle...




1 yorum:

Blogen Ust@ dedi ki...

Evet, ürünleri gördüm pek beyendim. Bana da beklerim. Hem biraz gülersin hem de 10 NUMARA tariflerimden biraz esinlenirsin... Ne dersin...