7 Nisan 2008 Pazartesi

ALTI KİŞİLİK SÜNGER BOB PASTA VE İYİKİ DOĞDUN NECATİ :)


Geçtiğimiz hafta sevgili Arda için hazırladığım SÜNGER BOB pastayı ARKADAŞIM :) Necati gördüğünde bir mutluluk kapladı gözlerini, meğerse o ve eşi Sünger Bob hayranıymış. benden doğumgünü için istedi , bende kırmadım 6 kişilik bir pasta hazırladım ama görmeliydiniz, herşeyin küçüğü şirin olur derler ya hakikaten öyle, çok şirindi...
Necati benim komşum , daha önce bahsetmiştim MESA MİMARLIK ta çalışan yeni arkadaşım, bana göre biz onunla arkadaş olduk, oda benim arkadaşlığımı kabul ederse tabii, eşimle de iyi arkadaş oldular..
Sevgili Necati, iyiki doğmuşsun, seni tanıdığımız için kızım ben ve eşim mutluyuz, umarım uzun komşuluk arkadaşlık ediniriz seninle, Seni seviyoruz :)

1 yorum:

Adsız dedi ki...

Merhabalar şunu belirtmeliyimki şimdiye kadar kutladığım en güzel doğum günü oldu diyebilirim....
Sebebi o gün çokukluğuma dönmem ve o çokuksu mutluluğu yaşamamdı...
Bu mutluluğu yaşamamda ki en büyük pay sahibi,hatta tek sahibi sevgili Nazan oldu diyebilirim..
Pastayı eve götürdüğüm de eşim çok şaşırdı ve en az benim kadar sevindi tabi biraz da kıskandı:) eminim kendi doğum günündede aynısını isteyecek... (herkes böyle bir pastayla doğum gününü kutlamak ister..)
pasta hem görsel hemde lezzet açısından müthişti ellerine ve emeğine sağlık çok teşekkür ediyorum bende sizleri çok seviyorum...