1 Haziran 2008 Pazar

28 MAYIS 1977 İYİKİ DOĞDUM :)




Evet 31 yıl önceydi, sabaha karşı doğmuşum, çok zor bir doğummuş, beni dünyaya getiren inci, çok pozitif enerji katmış bana tüm zorluklara rağmen, güç vermiş bana durmadan fedakarca karşılıksız, katıksız. Çok sevmiş beni , korumuş kollamış kanat germiş. O küçük kız büyümüş, okullu olmuş, hayatı öğrenmeye başlamış. oynanan oyunları, anlatılan hikayeleri, bir gün gerçeklerle karşılaştığında zorluklarla savaşmayı başarmış, zaferle sıyrılmış aradan, çünkü öyle öğrenmiş incisinden. Şimdi bu küçük kadın anne, incisini her geçen gün daha iyi anlayan, kızına aynı pozitifliği vermeye çalışan bir anne. Pastacı oldu bu küçük kadın yeni yaşını kutladığı sıralarda, düşündükleri gerçekleşmedi henüz ama çok yakın ona herşey, onu herkes çok sever, sevildiğini de bilir ama seviliyo gözüküp sevmeyenleride. Çünkü hayat çok şey öğretmiş bu kısa zamanda ona...
Herşeyin istediğimiz gibi olması tamamen bizim elimizde sadece iyi düşünmekle ilgili, benim incim bana iyilik yap denize at der hep, denizde iyiliklerim çok birikti, yakında bana dönücekler, martılar öyle söylüyo...
İNCİM, canım annem inan bunları yazarken ağlıyorum şu an. Sana olan sevgimin tarifi nasıl olur bilmiyorum ama hala senin koynunda uyuyan, sana sırlarını anlatan, sevinçlerini hüzünlerini paylaşan küçük kızınım ben, Benim için yaptığın hiç bir fedakarlığı asla unutmıcam, öğrettiğin yolda inandıklarım için yürücem bunu bilmelisin. SENİ ÇOK SEVİYORUM. Beni bu dünyaya getirip, buraya kadar gelmem için elinden geleni yaptın sonsuz teşekkürler....

Hiç yorum yok: