17 Haziran 2008 Salı

BABAM İÇİN HAZIRLADIĞIM ÇİLEKLİ PUDİNGLİ CUP CAKE'LER


Pazar günü babalar günüydü, babam için planladığım çok güzel bir pasta vardı ancak sipariş gelmesi, babam için pasta yapmama engel oldu, terzi kendi söküğünü dikemez derler ya hakikaten doğruymuş, gecenin bir vakti hazırladım bu cup cakeleri, tarifini şeker portakalıından buldum, hemen uyguladım, uzun zamandır tarifte paylaşamadım sizinle, deneyin güzel oldular...
KEK İÇİN
3 yumurta+1 yumurta sarısı
1 su bardağı şeker
1 paket çilekli puding
1/2 su bardağı sıvıyağ
1/2 su bardağı süt ( sanırım yoğurta daha başarılı olunur)
2 su bardağı+1/4 su bardağı un
1 paket kabartma tozu,
yumurta ve şekeri 7-8 dakika çırptıktan sonra sıvıyağ , sütü ilave edip tekrar çırpıyoruz, daha sonra çilekli puding, un , kab. tozunu ilave edip kısa süre karıştırıyoruz.
AYRICA :
1 yumurta
1/4 su bardağı şeker
1 su bardağı hindistan cevizi
1 yemek kaşığı un
bu malzemeleride çırpıp, cup cake kaplarına önce kek hamuru , daha sonra ortalarına 1 tatlı kaşığı hinistan cevizli karışımdan döküp ( fazla doldurmayın cup ları ) önceden ısıtılmış 180 derece fırına veriyoruz.
ben üzerini şeker hamuru ile süsledim babam için:) çok beğendi
BABALAR günün kutlu olsun babacığım,
SENİ ÇOK SEVİYORUM
BABASININ KIZI :))

3 yorum:

Bir Dilim Düş dedi ki...

Harika olmuşlar canım ellerine sağlık babacığına da sevgiler...

Tatlım etkinlik hediyenin ulaşıp ulaşmmadığı hakkında bilgi verirsen çok sevinirim.

Sevgiler
Evren

Mutfakname-Zuhal dedi ki...

ne kadar güzel düşünmüşsünüz :) cup cake ler çok guzelll yeme izle valahi elinize saglık sevgiler

pastanaz dedi ki...

........