20 Şubat 2008 Çarşamba

AŞIK EDEN TARİFLER İÇİN ÇALIŞTIM :)


Herkese merhabalar... ne derler geçmiş sevgililer gününüz kutlu olsun :) çok geçikmiş bir tarif ama o kadar yoğundumki anlatamam. bu pastayı hazırlarken göstermiş olduğum azme inanamassınız. Sevgili yaman tarifler ayşe yaman bloğundaki etkinliklere her ay katılmayı niyet etsemde bir türlü fırsat bulamamıştım. şubat ayının da özelliğinden olsa gerek bu sefer katılıcam dedim ve umarım başarırım. bu pasta kime diye soracak olursanız, hikayesi komik. benim sevgilime diil bu pasta maalesef, sevgilime pasta yapıcak zamanı yaratamadım. bu pasta sevgili yeni müşterim Hatice hanımın sevgilisine .... :)) Komik diilmi,.. ama size bu güne özgü anlatıcak tabiki hikayem var... önümüzdeki yıl 14 Şubatı bekleyin :))
Bu kalpli pastanın pandispanyası vanilya aromalı, içi çikolatalı ve vişneli, klasik pastacı kreması ile hazırlanmış, ilk fırsatta söz veriyorum detaylı tarif vericem.. herkesi çok seviyorum...
iyi niyetlerimle...

Hiç yorum yok: