24 Şubat 2008 Pazar

PASTAKOLİKLER MÜJDE...

Herkese merhaba, sizleri çok özledim. paylaşıcak o kadar çok şey varki, ama anlatıcak yazıcak zaman yok inanın. ben PASTANAZ :) tavrımdan ve tarzımdan hiç vazgeçmeden yol alıyorum. Paylaştıkça çoğalıyorum inanın. Dükkanıma hergün yepyeni yüzler, yeni heyecanlar geliyor ve bu beni çok mutlu ediyor. artık bloğumdada yeni ziyeretler görüyorum büyüyorum anlıyacağınız. Okadar ki yakında düğün pastası hazırlıyacağım bir müşterime :)) Herkes PASTANAZ ismini çok sevdi, beni de :) Tek dileğim üzerimdeki pozitif enerjim hep çoğalsın çoğalsın ve evrendeki tüm üretmek isteyen yaşayan insanlara yayılsın.

Bundan böyle bloğumu daha detaylı, daha tarifli, daha özenli hazırlıyacağım. neden mi ?? Çünkü ben bir pastakoliğim. VEEE artık benim gibi işini sevenlerin, pasta yaparken mutlu olanların bir grubu olucak. Sevgili AYŞE
http://www.yamantarifler.blogspot.com/ PASTAKOLİKLER adı altında bir grup oluşturuyor. Amaç isteyen herkesin tariflere ulaşıp fikir edinmesi. Harika diilmi... yakında bende bu gruba dahil olacağım işallah ve herkes daha detaylı tarifler bulacak benden ve diğer arkadaşlarımdan.
Yeni arkadaşım AYŞE aklına, fikrine sağlık, bu harika bir fikir, emeklerinin karşılığını alman dileği ile...
sevgiler
iyiniyetlerimle...

Hiç yorum yok: