25 Aralık 2007 Salı

YENİ YIL KURABİYELERİM, YAPARKEN ÇOK EĞLENDİM :)




Yeni yıl , yeni yıl , yeni yıl ,yeni yıl bizlere kutlu olsun....
bu kurabiyeleri sevgili pınar hanım benden istedi. kendisini yeni tanımama rağmen çok sevdim, ve pozitif enerjimle hazırladım bu kurabiyeleri. Royal icing ve şeker hamuru ile kapladım. kurabiyeler ; tarçın ve zencefilli....
tadan herkese afiyet olsun. ben yeni yıl teması olarak, kardan adam , kar tanesi, çam ağacı ve çan kullandım. aralara cıncerbread ve tavşancıklar, kalpler yerleştirdim.
sizde yeni yıl neyi anımsatıyorsa o kalıpla kurabiyeleri yapın ve yeni yılda sevdiklerinizle paylaşın. b dipnot daha ; bu kurabiyeleri çubukla pişirdim ve hemen ardından poşetleyip kurdelelerle bağladım. böylece çok uzun süre tazeliğini korudu. royal icing hazırlarken çiğ yumurta akı yerine yumurta akı tozu kullandım. http://www.gurmenet.com.tr/ adresinden yumurta akı tozunu alabilirsiniz. IŞIL hocam söylemişti bana.
hadi bu kadar bilgi yeter sizde yapın ama.... benimle paylaşın...






Hiç yorum yok: