24 Kasım 2007 Cumartesi

çikolatalı, muzlu, şeker hamurlu pastam




bu pastayı hazırlamaktaki amacım, kakaolu pandispanya denemek, şeker hamuru hazırlamasını iyice öğrenmek ve pasta kaplamada pratik yapmaktı. pasdispanya tam istediğim gibi oldu, ganaş da aynı şekilde, ve şeker hamuru da :) ancak renkte sorun yaşadım. aldığım kahve rengi gıda boyası istediğim gibi diilmiş. bu rengi elde ettim. pastanın teması annem için bir hediye paketi olacaktı ama ne yazıkki başaramadım. şeker hamuru her denememde yumuşadı ve kurdele tarzında hazırladığım şekerler düştü. saatte çok geç olunca böyle bir şey çıktı ortaya. ben memnunum, yolun çok başındayım. tadı da çok lezzetli olmuştu. bu pasta sayesinde sipariş bile aldım diyebilirm :)
pandispanya, ganaş ve şeker hamurunu hazırlamak için bir çok sitede tarif var. bu yüzden yazmıyorum. ama isterseniz bana sorun anlatayım sevdiklerim :)
iyiniyetlerimle :)

Hiç yorum yok: